Veckans mål...

Om jag klarade veckans mål? Klart jag inte gjorde! Idag skickades alla uppgifter in, inte för att jag på något vis är nöjd med dem. Men de är inskickade. Är väl inte värre än att jag får komplettera... Dessutom skickade jag in min del till vår labbrapport och med det tänkte jag mig nog faktiskt lite julledigt. Får jag typ massor av tid över (som om det skulle hända när man har häst och renoverar hus) så tänkte jag fortsätta pluggandet lite. Har både tenta och dugga v.2 + att ytterligare två arbeten ska in. Fullt upp alltså. Varav jag precis förstått att båda två visst var enskilda arbeten. Jaha, då var det fullt upp under julen också. Eftersom jag har en fruktansvärt bra förmåga att skjuta upp saker och ting är det nog bättre att ta tag i det hela direkt och sedan andas ut när jag är klar. 
 
Dags att grotta ner sig i analyser och statistik igen. Något God Jul blir det inte än från mig, bättre att jag jobbar på istället.
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback