Några bilder från Karl-Oskar cup

Förra helgen var jag och Quini i väg på hopptävling i Växjö, vi red endast klasser på söndag och då blev det Lb, La.
Första klassen kommer jag inte till ordentlig ridning förrän efter vårat stopp på 4:an vilket också var mitt fel då jag först red fram och sen tog tillbaka då jag inte såg distansen. Quini ansåg allt att matte fick bestämma sig annars stannar jag. Två bommar ner efter det men ändå bättre känsla i den delen trots att jag har ridit bättre klasser-12 fel.
La:n red jag bättre i och då kändes allt så himla enkelt! Quini gick som en klocka och det mesta satt trots att jag inte gillade vägen till trippelbarren. Tyvärr tar vi med oss en bom men det är vårat bästa resultat hittills i La och den här runda är jag som sagt mycket nöjd över :) 4 fel totalt. Några bilder skickar jag med från Lb:n och ni ser ju vilka grymma fotografer som står bakom? Klicka  här! Film kanske kommer ;)
 Fina ponny! ♥
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback