WE-tävling

Här ekar det sannerligen tomt så jag tänkte att det är dags för lite uppdatering! Nu har jag hur mycket som helst att skriva om och lika mycket bilder att visa men vi börjar lite smått med uppdatering från dagen:
Idag har nämligen jag och Dilko debuterat i WE, en LC närmare bestämt. Vi fick till det rätt bra måste jag säga för att vara debut och allt. Missade en massa i galoppdelen på dressyren (Dilko behöver med styrka och jag behöver driva ännu mer). Trots det så slutade vi delad etta i det momentet. Teknikdelen gick väl inte riktigt lika bra. Jag var nervös - Dilko blev spänd. Jag red dessutom uselt och bommade en massa onödiga poäng. Jaja, bara att lägga på rutinkontot! Men vi tog revansch sen, speeden gick kanon! Jag hade nog kunnat fräsa på lite till men vågade inte pressa på första tävlingen. Näst snabbast tid och därmed tvåa i det momentet. Totalt blev även det en andraplats! Hur stolt blir man inte över sin fina, lilla häst? Han skötte sig kanon och jag fick blodad tand, här ska definitivt dressyren blandas med lite WE framöver!
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback