Uppdatering

Oj, här ekar det tomt kan man säga. Jag har återigen hur mycket som helst som jag tänkt att skriva men saknar tiden. Ibland ångrar jag lite mitt val att plugga heltid, jobba heltid och ha ett par hästar. Men jag behöver inte ta några studielån, inte känna att sambon betalar allt och jag kan med gott samvete spendera pengar på mina hästar. Så det är ändå rätt värt det. Dessutom går tiden alldeles för fort! Jag har redan bockat av 1 år av mina 3 och är med raketfart på väg in på år 2. Fast just raketfarten kanske inte är så konstig om man tittar på schemat för mina senaste veckor. Nu har jag varit iväg på en veckas högvakt, hann hem och packa om väskan (och rida Dilko!) innan det blev att åka till Kalmar för träff med skolan. Pust. Nu slappnar jag av på hotellrummet och ska snart ta en dusch och gå och lägga mig för att sova bort en begynnande förkylning. Manligt virus troligtvis då den skaffades under högvakten där jag var enda tjej bland ett 30-tal killar... Hört att de är värre, åtminstone så länge de också drabbar en man. Tråkigt dock att min onda hals stoppade mig från att springa min klassiska runda här i Kalmar, det är så sjukt fint utmed havet!
Här har vi en liten obligatorisk bild också den här är på våra senaste tillskott. Vi råkade visst få ytterligare 7 små ankungar utöver de 4 som kom två veckor tidigare och var planerade. Så för den som vill köpa myskankor så har vi så att vi kan sälja så att säga. De äter mördarsniglar och allt annat som är ätbart, typ vinbär, körsbär och Julias sallad.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback