Sadelprovning

Idag som ni läser på rubriken har vi provat sadlar på en del av våra hästar. Quini var en av dom då jag nu har ridit med Isas hoppsadel som är utprovad till Isa. Jag har själv tyckt att den sadeln har legat lite halvbra på Quini men det visade sig att den låg bra :) Så nu ska jag bara ha en padd baktill för att få upp den något men annars var det inget problem. Utöver det så hade vi dressyrsadlar som passade Quini, kanon!
Quini har även hunnit med att bli riden en runda i skogen och hon tyckte det var så himla kul att få springa :) 
Isa fick en lite promenad med inslag av trav/joggning då matte fick syn på väldigt mörka moln och fick lite bråttom hem :p
Min vackra ponny! <3
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback