Dagens ridning

Isa: Red jag på banan med Johanna och Skrutten. Hon jobbade nästan med bra med båda sidorna idag, fast mindre med vänster. Hon gick faktiskt inte och kröp ihop idag, skänkelvikningarna gick lite sådär, men dom flesta gick bra ;) Hon kändes bra i traven med, gick inte fram ordenligt någon gång bara.

Mina: Red jag barbacka i skogen ;) Det gick bra hon var pigg ! I slutet av vägen innan vi skulle vända låg det några grenar över vägen som jag tänkte att vi skulle hoppa över, jag travde mot dom först för jag visste inte hur dom låg så Mina gick över dom då ! Sen vände jag hemåt, travade mot dom då med, tänkte att hon nog bara travar över dom för dom var inte så höga, men hon tog och hoppade över dom i ett ganska stort språng hihi ;)



Lilla Bollen och jag ;) <3











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback