DizaLinaJulia&Mina ;d

TjollaHoppTjollaHej ! :D

Lina is Back ;D

Idag va jag i landet bortom horisonten, Bockaberg (:
& fick rida den stackars tanten ^^]<3
HIHI !
Hoppade även denna gången och vill bjuda på några bilder :)
då undrar ni säker varför 2 andra är med i både rubriken och
på bilderna, jo för att lilla JullanGullan JOJNADE oss :dd
se på bilderna, njut, JOJNA, kissa & bajsa så kommer ni må som
julia när hon befinner sig bland kakburkar fyllda med kakor såklart då :)







Det va allt från mig, bilder på JullanGullan kommer finns längre ner ! ;d

Idag red jag altså Diza, på banan med Lina :) Jag hoppade vilket gick bra, hon blev bara lite stark mellan hindrena ibland. Vi fick några konstiga språng med, men det mesta gick bra, det var jätteroligt att hoppa henne :)
Ni får några bilder på oss med !









Lina &





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback