Dagens ridning

Idag blev det ett dressyrpass för Isa och mej med Johanna. Skänkelvikningarna i skritt gick jättebra medans dom i traven gick mindre bra, eller dom jag gjorde i slutet gick bra. Traven gick annars bra likaså galoppen som hon kändes jättebra i :) Även när jag längde galoppen gick hon bra. Och sista längningen i traven, vilken energi hon hade ! När jag travade av henne slappnade hon av bra och sökte sej neråt.

Det enda som Isa störde sej på var blinningarna, jag vet inte hur många jag slog.



Jag bjuder på denna bilden på mej och Isa ;)



                                                                                                                                






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback