Playing @ the åker (;

Nelly och jag lät våra hästar roa sig ordentligt på åkern idag. Kan det bli bättre uppladdning inför dressyrtävling för min och Index del? Skulle inte tro det! Hästarna hade riktigt roligt kan man säga, vi med! Nu är vi ju inget föredöme för yngre ryttare eftersom vi rejsar på en åker utan skyddsväst. Men vi hade ju hjälmen på! (:

Julia var ju så snäll att hon fotade så jag bjuder på en bild innan det blir sängen. Är lite trött efter att jag har varit domarsekreterare i en klass (på sådär 24 startande ^^), jobbat, ridit och fixat hästen + utrustningen. Därav kass uppdatering.


Bara så att ni vet, jag brukar inte dra min häst i munnen men jag ville helst inte att han skulle preja in Diza i vår häck eller för den delen hoppa ut från åkern. Det kändes lite onödigt, faktiskt.

&






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback