KM !

Idag var jag och tävlade i Bråttåkra, i KM:et för skogsbygdens hs. Först var det km-hoppningen som gick i Ld, det gick jättebra hon kändes verkligen jättefin, gick fram ordentligt och hoppade bra ! Det blev en dubbelnolla och en tredje placering, vilket jag är jättenöjd med :)

Sedan var jag med i km-dressyren med, som gick i LC:1. Hon kändes fin i dressyren med men vi hade några missar i programmet. Men annars kändes det bra, den förlängda steglängden var inte så jättebra bara ! Det blev 70,35 % och vinst ! Min ponny är verkligen bäst ;) <3


Jag och Isa, prisutdelning dressyren !














» Emma

Grattis, vad kul! :)

2011-10-12 // 18:55:27

Grattis!

2011-10-14 // 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback