Åska...

Igår red jag Isa på banan med mamma, eller ja det blev inte så mycket ridning eftersom det var tvunget att börja åska. Så jag hann bara rida i drygt 20 min vilket blev lite skritt och trav. Under den tiden gick hon verkligen superbra, kändes jättefin i traven! :) Det gjorde att man blev ännu surare på vädret... Det hade inte ens åskat tidigare under dagen och blev inte mer efter vi hade ridit, då blir man så glad när man prickar in åskan...
 
Idag började jag med att rida Isa en sväng i skogen med mamma. Det var roligt och Isa var pigg ocg glad, i andra galoppen var hon tvungen att bocka lite i början och sen låg hon bra ganska bra, härligt! :) Efter det så red jag även Russin på banan, vilket också gick bra! Han kändes mjuk och lyssnade bra. Blev lite stark i höger varvet ibland men trampade för det mesta på bra. Efter galopp i vänster varvet fick jag fram han riktigt bra i traven, vilken gång han fick! Måste försöka få någon att fota mej när jag rider både Isa och Russin nu när dom känns så fina ;)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback