Hopptävling!

Idag tävlade jag Russin i Braås, hoppning då ;) Vi hoppade en Ld och en Lc. Till första klassen kändes han fin på framhoppning, dock rev han räcket men det va bara slarv. Väl banan tyckte jag att jag fick fram honom bra till första hindret men vi fick ett stopp där. Efter stoppet flöt resten av banan på bra och han hoppade fint :) Så det blev 6 fel, 2 tidsfel med.
Som till första klassen kändes han fin på framhoppningen. På banan kändes han också fin och hade bra tempo och hoppade riktigt bra :) Vi kom lite fel på något hinder och jag fick en dålig sväng till 6:an så vi hoppade ganska nära hinderstödet men det va mitt fel! Jag är i alla fall supernöjd med dagen och ponnyn! :)
Här kommer filmen från Lc:n och några filmbilder.
 
 
 
Bild från Ld:n!
Bilder från Lc:n ;)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback