Falsterbo Horse Show!

I lördags var jag i Falsterbo, vilket var kul! :D Jag tittade på tidshoppningen, derbyt, fourbar, sixbar och framridning till dressyr och gick självklart på mässan då ;) Självklart ville man ta köpa mycket än vad man behöver från mässan men jag köpte faktiskt bara saker som jag behövde! Här under kommer det en bild på vad jag köpte. Det kommer även komma bilder från tävlingarna och framridningen under veckan :)
 
Det blev: Ett par ridstövlar från pioneer, framskydd från Haglund, hästgodis, kylgele från Radital och en tävlingströja från Lamicell!
 
 




» Emma

Hej, fin blogg :) kolla gärna in våran blogg där du kan vinna ett hemmagjort pannband i valfri färg-kombination och storlek samt färg på lädret :) http://emelyn.horseworld.se/2013/07/12/tavling-2/

Svar: Tack! :)Det ska jag göra ;)
teambockaberg.blogg.se

2013-07-17 // 00:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback