Dressyrträning!

Igår red jag först en tur i skogen med Johanna som ni läste, pigg var hon och hon visade att hon kunde hoppa med ;) Ändå fick hon gå över om hon vill och så högt var det inte så hon var tvungen att hoppa över, ändå så tar hon en stort hopp över! :P
 
Sen var det även dressyrträning för mej och Russin igår, vilket gick bra :) I början var han lite stel och ville inte riktigt få med sej bakbenen men när han väl gick fram bra så kom även bakbenen. Också när jag fick ordning på bogarna som han gärna puttar ut, då kändes han riktigt fin!
I galoppen hänger han sej gärna lite i handen, även har lite dåligt tryck ibland och det tränade vi på och det blev också bättre när man fick tips på hur man kunde göra. Det jag kan skriva som avslutning är att Russin gick bra, det var en bra träning där jag fick hjälp med det som behövdes och saker som jag kan tänka på när jag rider honom :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback