Dressyrtävlingen idag

Ja, vad ska man säga? Jag och Isa var iaf på dressyrtävling idag, andra omgången med laget. Förklassen (LC:1) hade jag och min kära ponnyn lite delade åsikter om, hon tyckte det var mycket roligare att stå på två ben istället och var rädd för saker... Gick bra i början och fick sedan ett ryck när hon såg en person innanför en glasruta och ställde sej rätt rakt upp och sen var hela den sidan farlig, plus att hon stressade upp sej så det var nog dom bland dom sämsta procenten vi har fått iaf :p
Andra klassen, lagklassen som gick i LB:1 skulle hon bara runt och sköta sej i, vilket hon också gjorde! Visst hon var lite spänd men vi kom igenom programmet utan några större missar och det kändes ändå bra så den klassen är jag nöjd med och vi skrapade ihop 60.345 % iaf. Även om hon gick ännu bättre på framridningen till denna klass än i programmet, på framridningen var hon så himla fin, det var ett av våra bästa dressyrpass! :) Som avslutning vann laget denna omgången också! :D Några bilder kommer nu, resten kommer komma under veckan/imon.
 
 
 
 




Fina bilder!

Svar: Tack :)
teambockaberg.blogg.se

2014-04-20 // 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback