Rubrik?

Har verkligen inga ideer vad jag kan skriva om, eller jo, egentligen men dom inläggen tar lite längre tid så ni får lite av det vanliga ist. Ponnyn som jag har nu kallas förresten Ia, så henne har jag iaf ridit på banan idag och det mesta funkade bra. Hon blev lite pigg efter galoppen och ville helst forsätta galoppera men fick henne att lugna sej sen och då var hon fin när jag travade av henne.
 
Isa vilade och endast en promenad som hon nog uppskattade. Såg däremot att hennes ena framsko hade gått av (hur man nu lyckas med det?) men hon hade fått den att böja sej så sen när den böjde tillbaka sej sprack den :p Måste verkligen ta en bild och visa er imon ;)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback