Dagen!

Idag började jag med att rida en tur iskogen på Russin med Johanna och mamma. Han verkade tycka det var jättekul att komma ut och gjorde några småskutt ibland ;) Annars var han pigg och låg på ganska bra vissa gånger.
 
Sen hade jag dressyrträning med Isa och hon kändes jättefin! :) Vi tränade mycket övergångar och att få igenom ställningen, vilket vi behövde. Hon lurar mej gärna, framförallt i vänster varvet och ställer sej inte ordentligt vilket gör att hon inte jobbar. När jag fick igenom ställningen och fick henne att jobba kändes hon riktigt fin. Efter ett tag satt även övergångarna, i början slog hon sej fri och jobbade inte in i överången och det berodde på att jag släppte för mycket på yttertygeln. I slutet gick hon iaf super och övergångarna satt bra, fick till några riktigt bra galoppfattningar faktiskt!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback