Film från dressyrträningen ;)

Nu kommer det hur det äntligen hur det gick på träningen, även filmen ;) Som sagt kändes Isa fin, däremot hade vi lite att jobba på, framförallt i vänster varvet. Hon är lite ful där och det ser ut som om hon jobbar fast hon inte gör det då hon både faller in med bogen och heller går höger ställd. Så vi jobbade mycket på att få igenom ställningen och få henne att jobba ordentligt, det fick jag henne också att göra när jag jobbade ;) Då kändes hon riktigt fin, både i galoppen och i traven. I höger varvet gick hon bra från början, fick bara passa henne lite så hon inte ställde sej för mycket i stället. Så som avslutning kan jag säga att jag är nöjd med träningen (och Isa då! :)
Här kommer filmen med så får ni se hur hon gick (är ihopklippt från olika delar och ja, vattenstämpeln är irriterande!)
  
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback