Känner mej duktig :)

Idag red jag båda pållarna så jag var klar runt 11.00 då jag började jobba 12.00, så jag känner mej lite duktig faktiskt, haha :p Iaf fick Russin börja med att gå lite dressyr på åkern vilket gick bra! Han var lite stel i höger varvet men med lite tjatt så blev han mjuk och fin :) Galoppen kändes fin och han fick så klart springa av sej lite också vilket han uppskattade ;)
Sen var det Isa tur och hon fick också dressyr på åkern vilket gick ganska bra. Lite stel men släppte efter mot slutet och galoppen kändes fin från början, framförallt höger sidan. Även hon fick leka lite, något som hon tyckte om :)
 
Imon kommer inlägget om framridningen i Falsterbo, nästa vecka får ni flera bilder därifrån!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback