Dressyrtävling :)

Idag har jag alltså varit på dressyrtävling med båda ponnyerna, det var finale n med laget och Russin fick följa med och gå förklassen ;) Russin gick LB:1 och Isa LB:1, LA:1 och jag startade med Russin först.
Russin LB:1- På framridningen kändes han kanonfin, mjuk och stadig. Likadant medans jag red runt banan innan start sen på banan blir han lite segare och går inte fram lika bra som innan. Fast han gick bra och kändes fin, några missar hade vi men det mesta kändes bra :) Det slutade på 63,79% vilket jag är supernöjd med (ponnyn också!). Han har ju inte gått så många dressyrtävlingar heller ;)
Isa LB:1- Jättefin på framridningen, mjuk och lyssnar kanon! Väldigt fin på banan också, hade missar i galoppen men annars fin! Vi fick 59,48% men känsla var bättre än procenten vi fick.
Isa LA:1- Lika fin på framridningen som innan, nästan ännu bättre. Väldigt fin i programmet, hon gick som en klocka genom hela programmet ;) Dock hade vi lite småmissar men jag är supernöjd och vi fick 64,34%, vilket jag tycker är jättebra då vi inte har ridit många LA:er.
Sen lyckades laget vinna finalen och vi blev alltså seriesegrare i div 2 dressyr, duktigt lag :D
Ni får två filmer från dagen och några bilder men det kommer komma fler bilder efter hand :)
 
 
 
Min fina ponny! <3
Grymma laget! :D
Duktig Russin ;)
 
 




Jätte fin blogg!! Besök gärna våran och lämna en kommentar! :) Kram Hopphastarnas.horseworld.se

Svar: Tack! :) Det ska jag göra!
teambockaberg.blogg.se

2014-06-07 // 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback