Hoppning för Russin!

Idag fick alltså Russin hoppa och vi var såklart nere med Johanna! Det blev lite mindre hinder och mer tänk på vägarna och lite sådant men det tycker jag gick bra. Testade även att hoppa han på hackamore vilket hade både sina för coh nackdelar men jag tycker ändå att han funkade bra på det ;) Iaf, hade vi några titthinder ut som han var tvungen att hoppa lite högre över än vad han behövde, tönt ponny! Förövrigt gick det bra, kom lite fel några gånger men det tar jag på mej. Tänkte att ni får några bilder, resten kommer också komma under veckan när jag har tid :)
Isa blev också riden men för hennes del blev det en liten tur i skogen med mamma, vilket gick bra ;)
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback