Veckans ridning

Här får ni hur jag har ridit dom under veckan.
 
Måndag- Dressyrträning för Russin och mej. Han gick bra och har börjat fatta det mest från träningarna innan, denna gången blev det lite övergångar, började med litee skänkelvikningar mm. Han var iaf duktig!
 
Tisdag- Red jag Isa ett dressyrpass på banan med mamma och hon kändes riktigt fin :) Hon var mjuk, lyssnade bra och gjorde kanonfina skänkelvikningar! Kändes inte lika stel i vänster sidan utan var rätt loss i båda.
 
Onsdag- Hade jag studiedag vilket var väldigt skönt och det gjorde att jag hann rida båda också ;) Först red jag Isa iskogen med mamma, vilket hon verkade uppskatta och tyckte det var kul. Sen red jag Russin iskogen och då blev det galoppträning! Det tyckte han var jättekul och drog på lite väl bra ibland så jag fick säga till honom lite, ville ju att han skulle hålla ett bra tempo ;) 
 
Torsdag- Russin fick ett dressyrpass på banan med mamma, han kändes fin här också! Dock sprang han på lite väl bra i början men när jag fick han det tempot jag ville jobba han på bra och lyssnade.
 
Fredag- Red jag Isa iskogen med mamma, vilket gick bra och hon var pigg :)
 
Idag då, red jag först Russin i skogen med mamma och Johanna, han var pigg och verkade tycka det var jätteskoj att komma ut ;) Sen red jag Isa på banan och hon gick bra. Lite stel i vänster varvet men jobbade för övrigt på bra.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback