Härliga ponnyer!

I fredags red jag Russin på banan och han gick så bra :) I början var han lite stel och jag red inte ordentligt så det var mitt fel också att det inte gick lika bra då. Fast sen, när jag red så släppte allt och han blev riktigt fin! Han fick så härlig gång, var mjuk och lyssnade kanon, så ett riktigt bra pass ;)
 
Igår red jag båda och började med Isa. Hon fick ett dressyrpass och kändes fin hon med. I början bråkade vi lite om hon verkligen var tvungen att jobba, framför allt att jobba i vänster varvet. Fast när jag fick igenom det kändes hon kanon, mjuk och lyssnade. Galoppen var hon också jättefin i, jobbade verkligen där jag ville ha henne. Så ett bra pass då med! :)
Sen fick Russin en tur i skogen, vilket han verkade gilla ;) Pigg och tyckte det var kul att galoppera och framför allt när det var en jättefin gräsväg som vi galopperade på :) 
 
Idag har jag ridit Isa i skogen med mamma och Johanna, fint väder fick vi inte (regn..) men hästarna var pigga och glada iaf ;) Isa var som sagt pigg och studsade runt lite, haha! Blev en härlig tur trots vädret.
 
Ponnyerna idag ;)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback