Två ponnyer ridna!

Idag har jag ridit båda två och båda fick gå på banan, dressyr. Först ut var Russin och han gick bra. Lite stel, mest i vänster sidan men annars var han mjuk och jobbade där jag ville ha honom. Galoppen var superfin och jobbade verkligen på bra där :) Avslappnad och mjuk när jag travade av, sen gjorde jag några skänkelvikningar också och det gjorde han riktigt bra!
Sen var det altså Isas tur och hon gick också bra. Lite vanligt tjabb i vänster varvet men annars jobbade hon bra och var mjuk o fin. Galoppen var också fin, dock blev hon lite väl pigg i bland ;) För övrigt ett bra pass :)
Förutom att både jag och hästarna var genomsvetta pga. att det var sjukt kvavt ute så var det bra pass!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback