Dressyrtävling :)

Idag så var det dressyrtävling igen men denna gången med div 3 laget så då red jag alltså inte Isa utan den ponnyn jag hade förra gången, Åstratorps Mowitz. Programmet var alltså en LC:1 och det kändes mycket bättre än förra gången! Han kändes så fin redan på framridningen och han var mjuk :) På banan red jag på honom lite innan programmet för att han skulle få lite energi när vi red programmet och det funkade bra, han gick fram mycket bättre och behöll även formen. Sista galoppen och det sista i travdelen tappade vi dock lite men annars jag är nöjd med honom, han kändes mycket finare än förra gången :) Dock tycker jag inte resultatet stämmde med ritten, 62.96%.
Laget blev iaf 2:a denna gången också så vi gick till final! 
Några bilder och filmen från dagen.
 
 
 
 
 




Hej Julia! Tycker det såg riktigt bra ut. det enda var väl att han ville rygga. Tycker också att du fick för dåligt betalt för ritten. Du har kontrollräknat.

Svar: Hej!Tack så mycket! Har kontrollräknat och tyvärr blev det inte mer..
teambockaberg.blogg.se

2014-09-22 // 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback