Dressyrtävling :)

Idag var det alltså dressyrtävling för mej och Isa, vi red en LB:1 och en LA:1. Framridningen till första klassen (LB:n) var hon lite tjabbig ibörjan och ville inte riktigt jobba och jag gick inte riktigt på henne ordentligt. Men sen så, när jag verkligen red och hade sagt till henne, då jobbade hon! Programmet gick väl ändå ganska bra sen, lite missar från min sida med men hon gick rätt så bra iaf ;) Slutade med 61,38%. Till andra klassen var hon mycket finare redan på framridningen (eller ibörjan tjurade hon lite!). Jag tycker även att programmet kändes bättre den här gång, hon kändes finare, blev bara lite stark i galoppen annars fin :) Sen hade vi våra missar och det blev 58,55%. Jag är iaf nöjd med min ponny men inte alltid med min ridning.
Här får ni några bilder som min duktiga fotograf (syster) har tagit, fler kommer under veckan!
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback