Hoppning på schemat!

Idag så tog jag och byggde upp några hinder och så hoppade jag och Quini vilket hon tyckte var väldigt roligt :) Så jag satt på en ponny med mycket energi som inte alltid ville lyssna på mej men gick bättre sen när det blev högre (blir gärna ofokuserad vid mindre hinder). Jag hade bla. en kombination ur sväng (diagonalt) och den tog vi bra, någon gång i lite högt tempo men annars fina språng, likaså med den andra linjen.  Avslutade lite högre och då hoppade hon superfint! ;)
Isa fick idag en runda i skogen och det tyckte hon om. Även att hon gick själv och en runda vi inte ridit själva gick hon runt som en klocka, nöjd matte! Sen fick hon självklart galoppera och det var jättekul.
 
Några bilder från dagens hoppning kommer med här oxå :)
 
Fin ponny :)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback