Hopptävling

Idag har jag och Quini varit på hopptävling i Kalmar och vi träffade verkligen mitt i prick när det gällde vädret, 30 grader och sol! Så ja, bara något varmt för båda två men som tur var startade jag tidigt iaf. Den här gången hoppade vi Lc, Lb för att göra det enkelt och försöka bättra vårt sjävförtroende och det började bra för i Lc:n gick hon som en klocka. Hoppade jättefint och tyckte det var kul, sen kom vi lite långt i från vissa hinder men idag skulle vi över! Det ledde till en dubbelnolla och vinst :D
Sen var Lb:n och ännu varmare ute. Det blev ingen bra runda, vi började med en rivning och sen ett stopp var på 4,5,6 vilket betydde utesluten. Jag kan inte säga varför det gick som det gick men jag är inte nöjd och jag tror att det var något med min ridning som inte funkade.. För när hon hoppade var det fina språng! Jag får helt enkelt analysera ritten och se vad som kan vara felet.
Så det blev en halvbra dag i väldigt varmt väder men på en fin och bra tävlingsplats ;) Skickar med film och filmbilder/bilder från dagen.
 
Lb:n
Lc:n
Ärevarv är kul :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback