Normalt inlägg?

Jag tänkte faktiskt göra ett lite mer normalt inlägg som inte bara inhåller en massa bilder utan vad som faktiskt händer på dagarna. Man kan säga att hästarna rids rätt så mycket som vanligt, igår tex. gick Isa ett dressyrpass på åkern och Quini en tur i skogen med mamma. Kan säga att Isa tyckte det var kul att få springa på åkern och förövrigt kändes hon hyfsat mjuk och fin :) 
Annars rullar dagarna på som vanligt och nu under några veckor har jag inte jobbat men det börjar nästa vecka igen. Fast jag har att göra ändå, det finns alltid saker som behöver fixas! Ska se om jag hinner skriva lite inlägg, har några på lur men vi får se vad som kommer :p
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback