Puh, hektisk vecka!

Förra veckan gick i rekordfart och saker har jag haft att göra varje dag. Fyra dagar har jag hunnit med att jobba och i fredags var jag en tripp på Öland. Quini fick 6 ridpass varav två träningar (dressyr & hopp), utöver det härliga turer i skogen och ett väldigt bra dressyrpass på banan :) Där var hon superfin och börjar verkligen kännas mjuk i sidorna och får med sej bakbenen!
Isa har blivit riden 3 dagar, 1 dressyrpass där vi hade lite tjabb i höger sidan annars fin och 2 skogsturer som hon tyckte om. 3 promenader har vi hunnit med dom andra dagarna och hon har sköttes sej trots lite läskiga grejer på vägen ;)
Lite annat små o gott har hunnits med under veckan som börjar byta staket runt ridbanan, en springrunda och småplock i stallet. Så när jag har tid kommer bilder och lite sammanfattning från träningarna!
Den här dagen och bestått av hovslagare (skoning av Quini), spolning av ett väldigt skitit stall (sopat massor vatten och skrubbat med diskborste), ridning i skogen på Quini och en promenad med Isa. Nu väntar en dusch och sen sängen.
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback