Mycket att göra!

Det är helt sjukt vad tiden går fort, den här veckan har jag hunnit med massor. Några delar vad jag gjort:
 
  • Uppskrivning för B-körkort i måndags, godkänd! (Fyllde förra helgen)
  • Uppkörning för B-körkort i onsdags, godkänd och lycklig tjej :D
  • Treårstest med Thunder Boy igår
  • Dressyrtävling med Isa idag, div 1 sista omg.
  • Och så hann jag köra en bit med transporten idag också, vilket gick bra.
Händelserik vecka och jag är nöjd med dagen, Isa gick bra och lagklassen (LA:P1) fick vi till riktigt bra. Hon lyssnade och hade fin form sen har vi lite att jobba på men väldigt bra program :) Sen slutade laget på en 2:a plats i serie vilket var jättekul! :) Bilder från dagen kommer både idag och i veckan.
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback