Sommaren i bilder

I brist på annat har jag gjort ett inlägg med bilder och lite snabbtext under, som en liten inblick över sommaren. Allt är inte med och jag kom på att jag faktiskt inte hade någon ridbild på mej och Isa, tråkigt men sant. Därav flest bilder på Quini.
Startade våran andra La och hade matte ridit hade vi nog kommit runt. Hoppade gjorde hon iaf!
Fotade och hjälpte sedan till på midsommartävlingarna.
Sommarväder och ridning på nyslagen åker.
Falsterbo 2015, en sjukt bra helg :)
Fotografering med Quini.
Söta kattungar åkte till nya hem.
Massor av hallonplockning
Somrig Isa i somrig hage! :)
Karl-Oskar Cupen i Växjö där jag red Kristina Cup med Quini och vann :D Utöver det kanonfin känsla i alla rundorna och sista (Lb:n) var hon verkligen så härlig i :)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback