Dagens ridning:

Eftersom jag inte har något trevligare att berätta om så kör vi på ett inlägg om dagens ridning.

Index: Tjockis fick klättra och träna upp musklerna lite. Det uppskattades väl inte så mycket av herrn men muskler får han. Skrutten har ju snott hans bett med så just nu är han ganska missnöjd... Ska nog byta bett igen på Index ^^ Även om jag inte vill det.

Skrutten: Red honom själv för första gången. Han är ju så snäll och jag hade inte direkt någon som kunde följa med mig, alltså tog jag honom ensam. Det hände inte så mycket. Han gjorde det han skulle. Vi var nere på banan med och där är han alltid lugn. Jag hade faktiskt skyddsväst, så duktig är jag. Att jag inte stängde grinden skyller vi på att jag knappt kommer upp igen ^^ Ska ner i morgon igen, tror jag. Får se helt enkelt, behöver träna på galoppen...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback