Dagens ridning

Skrutten: Det blev banan för honom, han ville inte som jag ville utan tjafsade och sökte sig inte ner på stöd. Mot slutet lyckades dock mina korta ben klämma ihop honom så pass bra att han släppte. Vet inte vad det är med honom, andra gången han är sån nu. Men, men han är 3 år det kan ju inte bara gå spikrakt framåt heller!

Index: Även han fick gå ner på banan för att mjuka till sig lite och för att vi skulle slippa träffa på älgar igen... I vilket fall så kändes det att han inte blivit riden dressyr på en vecka. Stel och ut med höger bog var hans motto i dag. När han och jag sedan tillslut hamnade på samma sida - min, så var han helt underbar att rida!

Får tacka Nellie så jättemycket för länkningen! (:








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback