Dressyrträning!

Får väl börja med att säga att jag är ganska trött just nu. Men träningen gick kanon. Precis som jag trodde hade jag inte kunnat hålla min häst från att bli stel.

Däremot fick jag hjälp med att lossa honom och shit vad underbar han blev! En helt annan ponny. Fick en sån där underbar känsla av att allting bara fungerade och man kan bara sitta med och njuta. Fram till det att jag skulle göra en öppna eller sluta. Men de funkade faktiskt bra tillslut (funderar på vad för idiot det var som kom på de där rörelserna...).

Jag är nöjd helt enkelt och just nu längtar mina värkande ben och armar bara efter en säng... Fast det var ju det som var meningen också! Om jag ska kunna få ordning på mig själv efter lovet.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback