Snygga ponnyn (:

Vet ni vad? Jag såg det här när jag resultaten från utställningen kommit ut. Behöver jag säga att jag är sjukt stolt över min snygga ponny? På bilden ser ni de ponnyer som hade lika mkt eller mer poäng än Index.



MIN ponny är 5:te snyggaste New Forest (delad plats) och som om inte det räcker är han den snyggaste valacken, poängmässigt då. Nu talar vi inte om 10 New Forestar utan snarare 140 stycken! Att då komma på en delad 5:te plats är inte det enormt bra?

Det enda som är synd är att de hade gjort om "reglerna" för Best In Show, som det var -08 hade han nog blivit sämst res. BIS valack ^^

Att han var SÅ snygg trodde jag inte, antog bara att jag var hemmablind... (;







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback