Uppdatering... ^^

Har inte hunnit uppdatera då all min tid har gått åt att titta färdigt på säsong 6 av NCIS (ganska kass anledning ser jag nu...). Men lite snabbt nu då.

Index: I onsdags var vi ute och galopptränade och kom hem trötta båda två. Riktigt bra träning för båda och han kändes kanon. Igår vilade han.

Skrutten: Igår var jag nere på vår nygrusade bana med honom och hade en förhoppning om att han skulle gå bättre iaf. Det gjorde han faktiskt och var inte alls så där seg i traven och bökade med huvudet. Han kändes riktigt bra även om han gick ner för lågt ibland, men bättre det! Han började även söka sig ner på stöd i galoppen på ett helt annorlunda sätt än han brukar. Riktigt bra!

Dock letar jag efter ett nytt bett till honom, tror att bettet kan vara en bidragande orsak till att han går som han gör.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback