Vadå att vi är ensamma?

Börja aldrig tävla regional ponnydressyr på C-ponny i Småland. Kan ni lova mig det? Eller för mig gör det ju inget om alla helt plötsligt började tävla C-ponnyer på regionalnivå i Småland. Året ut då, sen kvittar det ju för min del.



Det här är nämligen inte så kul som det ser ut... Har anmält mig till klass 1 och 2, Index är enda C-ponnyn i båda klasserna. Det är ju kul att vara ensam om att ha C-ponny ^^ Så nu ska vi visa våra enorma skills och slå de där långbenta D-ponnyerna. Taggad till tusen!

Helst hade jag ju gärna sett att statusen på dressyren blev lite högre i Småland och att det vore lite tillväxt underifrån. Men jag ska inte klaga. Oavsett hur det går så vinner vi ju faktiskt. Det är ju kul, tills jag råkar nämna att det dessutom var några D-ponnyer som ingick i klassen.












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback