Dagens ridning

Idag blev ytterligare en dag med ridning för hela stallet samtidigt. Det är alltid trevligt! Idag blev det inte banan utan vi var ute i skogen på vår "nya" väg (som vi hittade för ett halvår se och mer därtill...). Det uppskattades av hästarna kan jag säga, vi rider inte där så ofta då den ligger en bit bort från stallet men idag blev det en längre tur i det fina vädret.

Annars hände inget roligare än att Diza höll på att sparka mig. Det var lite förvånande får jag ärligt talat säga. Tur att ponnyn hann reagera för så roligt är det inte att få en broddbeklädd hov i ansiktet. Efter det var jag noga med att hålla ett någorlunda avstånd, även om Index inte uppskattade det lika mycket (;







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback