5 saker du inte visste om Index

Jag får allt ta och härma min syster nu, hennes idé var riktigt najjs ^^

Index:

1. Han är ytterst känslig, måste ha täcke på sig när det regnar - även på sommaren - annars fryser han.

2. Du kan inte bli seriöst arg på honom. Har han gjort något liknande bitit mig i röven när jag kratsar hovarna (vilket inte har hänt på flera år) tittar han på mig under lugg som "det var inte meningen, förlåter du mig?? (:"

3. Han är inte inkörd men tycker att det är roligt när man tolkar med honom.

4. När man kommit fram till en tävlingsplats och ska rida fram måste man alltid ha med sig en vattenhink. Annars hostar han sig igenom hela framridningen.

5. Han kan bara gå med ston i hagen men hatar samtidigt att gå själv.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback