Bilder från idag! (:

Idag blev det hoppning för båda hästarna. Index, vars mun är ett stort problem fick gå på en plaststång. Kändes faktiskt helt okej trots allt. Får som om jag inte ska ha mitt favoritbett nästa gång jag hoppar oavsett om han klagar eller inte. Hans tänder raspades idag så jag tror nog att det kan gå bättre igen (:

Hoppningen funkade faktiskt riktigt bra när jag väl red och fick fram ett bra tempo. Om jag bara kunde ta och hålla i det här nu så kanske jag slipper skämma ut mig helt...

Lite bilder blev det med, på båda hästarna. Duktiga fotografer som tog bra bilder hade jag med. Eller så är Svante lätt att fota med ^^


Lite bilder på Index. Han är nästan duktig, ibland (:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback