Mer bilder (:

Och så lite bilder på mig och Skrutten. Han börjar fatta det här nu och verkar tycka det är riktigt roligt. Det känns som att han börjar bli lite starkare så nu orkade han hålla galoppen efter hindrena med. Duktig liten häst. Vi hoppade titthinder med, för första gången. Det ska ju börjas i tid ^^ Måste säga att han var riktigt duktig! Gick faktiskt över förväntan ändå.

Han är ju så sjukt snäll så han fattar ju inte bättre än att ta sig över. Kan man promenera på en presenning utan att bry sig är man ganska snäll, särskilt om man tänker på att han är tre (och klev upp på den redan när han var två eller något ^^)


Behöver jag säga att jag blev sjukt förvånad här? Det var inte vad jag förväntade mig direkt, men vi kom över!

Och sen gick det så bra så. Var ju bara tvungen att titta lite, presenningen kanske skulle kunna bitas (;





jättefin häst och vad duktiga ni är tillsammans! :)

2011-07-15 // 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback