Så nära, fast så långt borta...

Red LB:0 idag, är ju inget större problem för oss egentligen och på framridningen var han grym! Satan vilken underbar ponny jag har (:

Så kommer jag in på banan och han blir så fruktansvärt spänd. Fy vad arg jag blev! Han slappnade av bra mot slutet så hade det sett ut så genom hela programmet hade jag lätt blivit placerad.

För det vara ju bara 4 poäng upp till placering, så nära fast så långt borta...

Synd bara att det var den klassen som ingår i kombin bara. Hade ju behövt ganska mycket poäng därifrån. Jaja, jag får väl helt enkelt visa att jag och Index är asbra på att hoppa (:

Vi kan ju ta och vinna mästerskapsklassen i dressyr med tycker jag, bara för att visa att jag har världens finaste ponny (: Hejja på mig tack?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback