Tävling! (:

Idag så var Index och jag som sagt iväg och tävlade. Resultatet kan diskuteras då det enligt mig verkligen gick katastrofalt dåligt. Antagligen pga mig då jag har bytt bett på honom och idag tog av bettringarna då man ju inte får ha dem när man tävlar... Det uppskattades inte alls av herrn, så antagligen var det därför det gick som det gick.

Positivt är dock att LA:4 kändes riktigt enkel att rida, då var det ju inte direkt förra året när jag inte fattade någonting. Tränar jag lite bakdelsvändningar till så jag kan få två sjuor på dem istället för en så ska det nog gå riktigt bra på NF-SM, förvänd galopp och skänkelvikningar är ju inga större problem.

Jag menar min ponny är ju grym (; Nu blir det hårdträning och tillbaka till gamla bettet i dressyren igen.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback