Blåst, blåst och ännu mer blåst...

Just idag är önskan om ett ridhus ännu starkare när vinden viner och man funderar på om det verkligen är behövligt att sticka ut näsan. Vilket jag kommer att behöva, annars får mina stackars pållar stå i skiten i natt och det vore ju inte snällt... Jag är glad att både elkabeln och telefon + internet är nergrävt så att jag inte är helt utestängd utan kan sitta uppdaterad med Eons lista på antal strömavbrott.

Fick en fråga med: Jag vet inte varför jag skriver mest inlägg, kanske för jag tycker det är roligast att blogga? Min syster lider av brist på fantasi och är inte lika beroende av datorn som jag. Nelly, jag vet inte varför hon inte bloggar... Vet bara att blogg.se appen inte funkar som den ska. Hm, redde nog inte ut det här egentligen men jag har försökt att svara iaf (:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback