Det är smällar man får ta ^^

Man ska ju inte skratta åt sånt här men nu gick det ju bra och allt. I vilket fall måste jag säga att jag hade inte gärna gjort den avfallningen själv (har testat att ramla in i en ridhusvägg och det är inte skönt...). Däremot är det kul att höra reporten och framförallt Eriks kommentarer!


Man kan ju inte missa när Sara slungades in i ridhusväggen med huvudet före, pga att hästen accelererade något kopiöst i kurvan! Men det är ju smällar man får ta fast jag ska ärligt säga att ramla av hästen är inte mitt favoritnöje...






» Alma

Tycker också om Eriks kommentarer. Jämför ridning med motorcyklar och sen biten med att det var något fel på hästen som accelererade något kopiöst.



Tycker det såg relativt milt ut, faktiskt. Även om det säkerligen gjorde satans ont, så såg det ändå mycket mildare ut än de olyckor jag sett.



Är själv blessed att inget värre hänt mig, ridit lite stirriga hästar men bara ramlat av ett fåtal gånger.

2011-11-10 // 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback