Snubblade runt som en blind...

Idag har jag och Index lekt en blandning av kurragömma och blindbock! Den leken går ut på att jag snubblar runt som en blind i hans mörka hage under tiden som han står blickstill och knäpptyst tills jag springer på honom. I vanliga fall kan jag gå flera varv runt honom utan att hitta honom. När jag väl lyckas med att hitta min kamoflaguefärgade häst drar han en djup suck och följer sedan snällt med. Idag var han riktigt vänlig mot mig och kom gående mot mig efter ett tag. Jag vet inte om det är ett tecken på att han tröttnat på att leka?

I förebyggande syfte borstade jag av hans dammiga reflexgrimma, bytte batterier i ficklampan och när nu beredd på att slåss mot mörkret.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback