Uppdatering (:

Jag har nog varit lite disträ ett tag men jag svävar ju på glädjemoln efter att jag tog körkort igår! Vilket betyder att jag kan ta häst och släp och köra vart jag vill, i princip, om jag får låna bilen och transporten och hästen vågar åka med mig... Men annars så teoretiskt sett så kan jag det nu (;

Annars har jag hunnit med en del, red 3 hästar igår varav Skrutten var jätteduktig! Funderar på om han hade sprungit in i en vägg eller något? Han ska ridas ett par veckor till sedan blir det välbehövlig vintervila, om han fortsätter att gå så här bra så kommer den precis lagom!

Idag har jag varit i Göteborg, vilket inte har någonting med hästar att göra. Även om jag kan säga att Svenska Mässan under Gbg Horse Show är både större och trevligare att gå på än den jag var på idag ^^






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback