Bilder från idag!

Eftersom det var underbart väder även idag så tog jag fram kameran och gick ut och fotade. Efter ett tag insåg jag att jag behövde en modell och tog med mig en motvillig Index. Som egentligen älskar att visa upp sig så inte ska han klaga. Det största problemet? Älgflugorna anföll i flock...


Börjar med en bild på de stora hästarna (:

Tänk om jag hade fått bättre fokus på huvudet :(

Sen flyttade vi på oss, på grund av älgflugorna...

Ni ska veta att det inte är så lätt att fota en häst ensam, mitt ute i skogen och dessutom lös. Jag vet ju inte om han får för sig att springa hem eller liknande. Däremot blev mina bilder mycket trevligare när jag hittade ett väldigt fint motiv (:








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback