*rubrik*

Eftersom jag inte har något vettigare att skriva om så kan jag upplysa om att vi har skaffat oss en inneboende padda. Jag vet inte vad han gör i vårt stall men jag har två förslag.

1. Han är självmordsbenägen och gör allt för att våra lata katter ska äta upp honom.
2. Han söker värme och kärlek.

Jag har beslutat mig för att det handlar om en kombination!


Här är han, bild tagen med min kassa mobil så jag bjuder på kvaliteten!

När jag ändå håller på...:

Jag lät kreativiteten flöda när jag skulle värma upp min häst. Index har ju som synes ett välfungerade värmeelement på rumpan därav ländtäcket över bogen. Jag kände mig överintelligent! Tyvärr verkade inte Index tycka att det var en lika smart idé... Han ser lite smått utråkad ut (;






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback